10 december 2011

Nu är det jul igen


Äntligen är granen på plats i lägenheten! Det gör så otroligt mycket för julstämningen. Tror aldrig att vi har satt upp granen så här tidigt innan, men nu får vi njuta av den desto längre! Satt hela dagen igår och bara njöt av hur vacker och ståtlig den är! 

Igår lagade jag en av mina absoluta favoriträtter, italienska biffar med färsk pasta och sås av basilika och soltorkade tomater. Receptet hittar ni här. Bästa Julia var här och höll mig sällskap till idol-finalen. Jag har inte haft någon direkt favorit det här året, men Amanda var helt klart en värdig vinnare om man ser till hennes utveckling!

Idag ska vi fika hemma hos mamma och pappa och ikväll blir det italienskt julbord tillsammans med ägarna av Lakrits där jag gjorde min LIA. Kommer säkert bli kanongott!

Hoppas att ni har en mysig lördag!


MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: