04 december 2011

Andra advent


Sedan jag skrev förra inlägget har mycket hänt! 
I torsdags var jag med pappa på hockey och såg HV71 vinna över Djurgården med 3-2 efter straffar. Det var en härlig seger men HV71 är inte samma lag som förr, HV-andan har på något sätt försvunnit... 
I fredags tog jag min efterlängtade examen och det firades med en lugn kväll hemma. I lördags skulle jag nämligen jobba i Ute-butiken så jag ville vara pigg tills dess! Efter jobbet åkte vi en sväng till mamma och pappa och jag fick en stor ljuslykta och blommor i examenspresent! På kvällen firade vi min vän Caroline som fyllt 20 år. Så idag har vi inte gjort mycket mer än bara vilat och tagit det lugnt...

Tänk att det redan är andra advent! Om en vecka är det dags att ta fram granen.
I år blir det en hederlig plastgran men det duger bra åt oss! 

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: