09 november 2011

Shepherd


Något som jag tycker mycket om är fårskinn och det har blivit ett par stycken här hemma! Och är det inte riktiga fårskinn i sofforna så är det kuddar av "teddy"-tyg som ser ut som fårskinn! Det kan vara svårt att hitta fårskinn som inte kostar över 1500 kr, men hos Länna Möbler finns fårskinn från Shepherd för 1095 kr. De finns dessutom i två längder på ullen och verkar vara prisvärda!

Shepherd produkter av fårskinn är gjorda för att skapa välmående och harmoni i ert hem. Shepherd of Swedens kollektioner inkluderar fårskinnsfäll, fårskinnskudde och fårskinnspuff. Fårskinn är ett material perfekt anpassat till sveriges växlande årstider, med egenskaper som gjort fårskinn användbart för människor i årtusenden. En känsla är något man kan försöka förklara, men för att förstå den måste man uppleva den. Det är vad genuint fårskinn handlar om - 100% upplevelse.
Idag följde jag med Malin på Lakrits till Jönköping och arbetade med en katalog till Westal. I morgon blir samma resa så jag måste snart börja fundera på sängen om jag ska orka vara fokuserad hela dagen! Känner mig trött och hänging rent allmänt med en förkylning som inte ger sig... så trött att jag trott att det var tisdag idag! Men det var det ju inte utan en dag närmare helgen!

KRAM TILL ER 

Inga kommentarer: