21 oktober 2011

Söta kuddar och julgransmatta



Egentligen är det ju inte riktigt klokt att butikerna börjar med julpynt redan nu, i oktober. Men lite mysigt är det allt! Tänkte tipsa er om kuddfodralen ovan som kommer från Jotex. De säljs i 2-pack och kostar bara 139 kr. Tyckte de var väldigt söta! Jag har köpt mig en textilpenna så jag textar för fullt på tyg som ska bli kuddar! Ska nog investera i lite "juligare" tyger och göra ett gäng julkuddar också!

Julgransmattan såldes på Åhléns förra året. Jag vill gärna ha en liknande, grå med stjärnor, så ska försöka hålla utkik efter det! Om ni ser någon får ni gärna hojta till!

Uppdatering: Julgransmattan säljs på Åhléns även i år. Finns även i mörkare grått och rött. Kostar 249 kr.

MÅNGA KRAMAR 

2 kommentarer:

Nathalie sa...

jag tror jag är mer kär i det där klösträdet än vad katterna är hehe :) Men uppskattat är dte allt! :D Skulle vilja ha en ny julgransmatta köpte en halvdan billlig förra året! :/

Anonym sa...

Hej denna matta finns i grå på dollarstore borlänge 100 kr