21 oktober 2011

Erbjudande


Eftersom min prenumeration på Allt i Hemmet precis tagit slut var det passande att jag fick det här erbjudandet via mail. Tre nummer av tidningen, en liten Marimekko-skål från iittala, två underlägg och två ljuslyktor för endast 59 kr + 35 kr i porto. Ni hittar erbjudandet här.

Tycker Marimekko-skålarna är så fina! Har en rosa, turkos och olivgrön stor samt en liten ofärgad. De är inte bara fina att ha som godisskålar utan ger även ett fint sken om de används som ljuslyktor!

Fick förresten hem nr 13 från Drömhem & Trädgård idag. Första julnumret för året! Dock blev jag lite ledsen för omslaget var trasigt, så jag mailade förlaget och en ny tidning är på väg hem till mig! Är det något jag lärt mig under mina år på gymnasiet och yrkeshögskolan så är det att kunden alltid har rätt, så jag har blivit mycket duktigare på att påpeka när jag är missnöjd med något. För jag har ju alltid rätt! ;)

KRAMAR 

1 kommentar:

Tanja sa...

Tack för tipset! Beställde hem direkt! :)