31 oktober 2011

Helgen i Skåne

Hoppas ni haft en bra helg!

Våran har varit kanon! Vi spenderade helgen nere i Skåne hos S släkt. I fredags umgicks vi med S mormor och mamma, i lördags åkte vi på loppisrunda (fyndade mycket fint som jag visar när jag tvättat och målat det) och på eftermiddagen var det kalas. S söta systerdotter Agnes har fyllt fem år så henne firade vi. Vi sov även över hos Sara och Daniel vilket var jättemysigt! Får jag utse Sveriges mysigaste hem så är det deras, utan tvekan! I söndags umgicks vi med S mamma men hann även med en sväng till S moster Caroline och hennes Arne innan vi till sist sa hej då till S mormor. Vi brukar alltid vara hos henne det sista vi gör innan vi åker hem. Skulle inte kännas rätt annars!

Vi fick med oss jättefina saker från svärmor, bland annat en tallrikshylla, äldre stol, sockerlådor och turkosa detaljer. De visar jag en annan dag!

Den här veckan känns väldigt fullspäckad! LIA mellan 8-17 och sen är det mycket som ska göras hemma på kvällen. Känner för att ha en riktig storstädning men får ta ett rum i taget. Ikväll har jag städat hallen så i morgon står badrummet på tur! S känner av en förkylning så jag hoppas inte att jag blir smittad, då lär det inte bli mycket gjort! Peppar peppar ta i trä....

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: