01 maj 2011

Mysig känsla


I min eviga jakt på inspiration brukar jag sitta och googla utvalda ord. För några dagar sedan hittade jag till Helénes blogg Spetsar och Änglar och hittade en bild som illustrerar samma känsla som jag vill skapa i vårt vardagsrum. Den mysiga soffan, fällen, kuddarna, virkade filten, skåpet med belysning och ramar.... Jag hoppas att jag lyckas! Kika gärna in på Helénes blogg för mer inspiration!

Igår hämtade jag och S en skänk till lägenheten i Nässjö och åkte även en sväng till Jönköping. Vi handlade lite kläder, ett gäng glasburkar och lite nyttosaker på IKEA. Kan tipsa om att billiga fina räfflade glasburkar finns på City Gross! Tyvärr fanns endast de jättestora i knallrosa, men mindre i olika storlekar fick följa med oss hem!

MÅNGA KRAMAR

1 kommentar:

spetsar och änglar sa...

Tack för ditt fina inlägg och din goa kommentar!

Ha en riktigt fin kväll