28 april 2011

Tavelvägg

Bilder: Sköna Hem
Puhh, man blir trött av att kliva upp sex och sen jobba till halv fem. Ikväll måste jag dessutom hålla mig vaken till halv tolv då min S slutar för dagen och jag ska hämta honom. Tur att det snart är helg så jag får ta igen förlorad sömn! I helgen ska jag försöka måla så mycket möbler som jag hinner, hämta en skänk som jag köpt och fira valborg tillsammans med nära och kära.

Jag har sparat ramar i olika storlekar och utföranden men vissa av dem ska bli vita och fräschas upp lite. Blir roligt att se resultatet när jag får min efterlängtade tavelvägg i lägenheten. Hur vackra är inte alla de vita ramarna på första bilden? Tror jag ska dra några lager färg redan nu, kan ju inte spara allt till helgen...

MÅNGA KRAMAR

2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Ohh, så sjukt vackra tavlar på första bilden. Jag trodde de satt hemma hos dig.

Jag håller på att samla på mig ramar som alla ska bli vita och bli som på första bilden. Jag funderade först om jag skulle ha kort i dem men jag tror att jag ska ha utan.

Kram Teres

spetsar och änglar sa...

Så vackra vita ramar.
Snyggt att sätta upp dom så där utan foton!
Har ju missat att svara dig! Det är helt okej att du lånar min bild och skriver ett inlägg.

Många vackra inspirerande bilder på din blogg

Ha det gott
/Heléne