07 april 2011

Tripp trapp trull

Bild: Google
Ibland har man tur... Jag har länge gått och spanat på liknande våningsfat som det på bilden, men känt att de kostar lite för mycket för min studentekonomi (nypris ca 479 kr). Men här om dagen hittade jag ett på facebook för endast 150 kr och jag hade tur som var först till kvarn! Nu står det på mitt rum och väntar på att få användas! Samma dag fyndade jag även djupa tallrikar och assietter av rosa Bengali på min favoritloppis!

Till helgen väntar besök av älsklingens bekanta och förutom att umgås med dem har jag en tentamen och en presentation att öva till plus att jag har flera pysselobjekt som väntar på att målas. Får se vad jag hinner med!

MÅNGA KRAMAR

1 kommentar:

Lantligt i smultronbacken sa...

Verkligen häftigt våningskakafat. Jag ska nog banne mig försöka ge mig på ett sånt på luffarslöjden. FÅr se om jag lyckas

Kram Teres