15 april 2011

Den 1 juli får vi vår lägenhet


Nu har jag äntligen något riktigt spännande och roligt att berätta! Den 1 juli ska jag och min kärlek flytta till världens finaste vindsvåning! En trea på 86 kvm med jättefint kök och det bästa av allt; takbjälkar i vardagsrummet! Ni som känner mig förstår att mina tankar ständigt upptas av hur jag ska inreda... Vi har turen att få väldigt mycket möbler av svärmor och jag har under flera år samlat på mig möbler och husgeråd, så mycket har vi redan men det fattas en del. Matbord med sex stolar, vitrinskåp pch skänk till vardagsrummet, skänk till gästrummet och någon byrå eller avlastningsbord att ha i hallen. S vill ha ett vitrinskåp med glashyllor och för att kompromissa har jag hittat serien Liatorp från IKEA (vitrinskåpet på bild ett och två samt tv-bänken på bild fyra). Och äntligen kommer jag få inhandla min efterlängtade Ektorp-soffa med tillhörande fåtöljer och fotpall! Det kommer bli kanon!

MÅNGA KRAMAR

2 kommentarer:

Tessa. sa...

Svar: De hade sååå himla mycket fint på inredningavdelningen där nere, hade kunnat shoppa hur mycket som helst! Jättefina saker på textilavdelningen som dukar, bordstabletter, gardiner, sängkläder, gardiner mm mm! Filten som jag köpte kostade 149:-, sen fanns det liknande i större storlekar för några hundralappar till. Riktigt fynd!

Hoppas du hittar några fina saker där nere. kramar!

Nathalie sa...

haha ja jag kände mig modig (igen får jämt klippa av det pga av att det blir lätt sletet) Ja gud ja du hade ju jätte långt hår men passar så bra i kort! En skönhet passar ju i allt ;) :D