05 januari 2011

En underbar jul och ett minst lika underbart nyår

Nu är jag långledig från föreläsningar i skolan med definitivt inte från studerandet. Har fullt upp med att läsa inför nästa tenta som är första dagen efter uppehållet, trevligt välkomnande tillbaka! Enligt schemat kommer vi ha fullt upp nu i vår och jag ser inte fram emot det. Men det är bara att bita ihop och hänga i! Under jullovet har jag firat jul med min kära familj och över nyår besökte vi J:s släkt i skåne. Vi firade nyår hos J:s syster Sara och hennes man Daniel med god mat, fyrverkerier och lite ishockey. Deras hus är så otroligt fint och jag känner mig verkligen lugn i den miljön och atmosfären som de skapat. Som ni säkert förstår är inredningen mestadels vit men med inslag av lite gråa toner, vackra bjälkar, synliga tegelstenar, mysiga kaminer och lite rosa. Precis som jag drömmer om att ha det!

På översta bilden är J:s systers hus, andra från omgivningen när vi var ute och gick och den tredje är min älskling J och hans systers barn Gusten som vi är gudmor och gudfar åt.

MÅNGA KRAMAR

Inga kommentarer: