12 januari 2011

En blandning av favoritsaker

Tänkte visa er lite nya saker som fått flytta in hos mig! Att springa på min favoritloppis så ofta jag kan lönar sig minsann, för rätt vad det är så står något fint där som bara måste följa med hem. Jag har länge suktat efter en vit stor spillkum men på tradera är priserna alldeles för höga. Så när jag gick på stan en dag stod det ett i skyltfönstret till loppisen! Men såklart var det inte öppet då... så ni kan ju gissa vem som hängde på låset nästa dag! På bilden ser ni även muggar från Rusta som jag länge gått och funderat på. Sist jag var där sålde de dem för 5 kr styck och då kunde jag inte låta bli!
Perfekta att ha som vardagskoppar!
Lådan, spegeln, lampfoten, ramen, tavlan och lampetten har jag målat själv.
Lampskärm från Gekås och ljuslyktor från Åhléns.

MÅNGA KRAMAR

1 kommentar:

Lantligt i smultronbacken sa...

Fint spillkum

Jag fyndade mitt på erikshjälpen för en billig peng. Så glad man blev. Det är no nästan min favoritsak i köket

Kram Teres