01 oktober 2010

Pysseldag

Bild från Alvhem, en mäklarfirma i Göteborg som jag ofta besöker för att få inspiration! De stylar alla lägenheter och de ser alltid lika fräscha ut. Ektorp-serien från IKEA är en stor favorit hos mig och jag drömmer om vita soffor och fåtöljer. Men de gråa är väldigt fina de också!

Idag har jag hunnit med mycket! Först var jag ett par timmar i skolan, sen på stan och när jag kom hem satte jag impulsivt igång att pyssla. Ofta när jag köper något på loppis så behover det gå en tid innan jag riktigt kan bestämma mig för vad jag ska göra med saken. Jag har haft en liten fåtölj i furu ståendes på mitt rum med en fårfäll i för att täcka det fula tyget i flera månader och idag fövandlades den till en vit härlighet med nytt fårulls-liknande tyg. Blev verkligen nöjd! Får ta bilder på den i dagsljus i morgon och visa!

MÅNGA KRAMAR

Inga kommentarer: