09 april 2014

Mina fynd


Så, hittade jag några fynd i Ullared? 

Såklart!

Hittade det mesta på min lista, som det fina skåpet! Även växter till köket i rätt storlek som jag letat efter länge, snygga kuddfodral, lite kläder till mig, skjortor till S, underkläder till oss båda, leksaker och ny sele till Loke, saker till kommande renovering, smink, åtta paket (!!!!) hårfärg, hushålls-saker mm... Tog inte lång tid för mig att sortera in allt hemma, då blir man lite skrämd över hur mycket pengar som går åt till vardagliga saker... 

Vi körde vid fem och var framme strax innan åtta så vi hann fika innan de öppnade. Slapp stå i kö och det var lagom mycket folk under hela dagen. Vi fikade som vanligt i sportbaren på förmiddagen och åt lunch i restaurangen. Var klara vid fyra ungefär men fick stå ganska länge i kö till kassorna så kom inte iväg hemåt förän strax innan fem. En superbra dag som flög iväg i en rasande fart! 

Jag köpte en himla massa hårfärg för jag har fått för mig att gå tillbaka till min naturliga hårfärg fast med blonda slingor. Försökte med samma procedur för flera år sen men då hände ingenting! Ivrig som jag är körde jag igång med första omgången blondering igårkväll. Och det blev orange! Vilken lycka! Precis det resultat jag förväntat mig. Nu ska jag köra rn andra blondering, så blir håret förhoppningsvis gult, sen färga det med en ask-blond färg och sedan slinga. Många steg men jag har gjort min resersch innan och hoppas det blir som jag vill i slutändan. Tänkte göra ett inlägg där jag visar alla stegen när jag är klar! 

KRAM

Inga kommentarer: