29 april 2014

Äpplet sidobord


Igår fick jag mina kryss-stolar sålda (äntligen!!!), så nu har vi mer yta att röra oss på i vardagsrummet igen. Passade på att flytta om lite och ställde fram det här fina sidobordet ur serien Äpplet som stått inklämt i ett hörn. Jag ska måla om det men har klurat på om det ska bli vitt eller svart... Lutar åt vitt! Lättare att placera det i huset, eller gårdshuset, om det är vitt. 

Idag har jag och mamma varit en sväng till både Ljungs och Mårdsmålen för att köpa blommor till S mormor och vår balkong. Fick bli en vit pelargon till balkongen och två zinkhus som vi ska ha ute i sommar. Har inte köpt några zinkhus på länge, utan sålt flera, men dessa har jag sett hemma hos folk och tycker de är så fina, så de fick följa med hem fast det inte var "äkta" från Walther og Co. 

Kvällen har jag spenderat hos min fina vän Julia för lite välbehövlig uppdatering kring våra liv! 
Alltid lika mysigt att bara vara!

KRAM

Inga kommentarer: