18 mars 2014

Bockat av


Idag har jag haft en sån där praktiskt dag där jag bockat av många saker på min "att göra"-lista! 
Skönt att ta tag i saker som man går runt och tänker på. Bland annat så fick vi ett nytt försäkringsbrev för Loke med posten, men jag tyckte att det var alldeles för dyrt, så jag ringde och fick ned priset till nästan hälften utan att försäkringen blev för lidande. Ska vara noga med alla våra kostnader och försöka hålla ned dem, särskilt försäkringar som är så dyrt... Har även lagt ut en del kläder på loppis på facebook och lite saker på Tradera, så hoppas att jag blir av med lite! :) Ska gå ner i källaren i morgon och rensa ännu mer. 

Små påskliljor piggar upp det dystra vädret vi haft idag! 
Tycker dessa små är så söta, billiga dessutom!

KRAM




Inga kommentarer: