11 februari 2014

Prickigt


Jag har alltid tyckt att det prickiga porslinet från Greengate är så fint (i och för sig allt därifrån). Men det har inte blivit att jag börjat samla eftersom jag köpte liknande billigt på ett annat ställe. Men i julas införskaffades sockerskålen och tillhörande sked. Så nu är jag sugen på besticken... Men som jag berättade innan sparar jag allt jag säljer för till huset, men jag har mycket ute på tradera, så får jag sålt saker där kanske belöningen kan bli dessa! :)

Annars då? Jo, veckan rullar på i en rasande fart!
Igår skyltade jag om ett fönster på jobbet och idag har jag fortsatt med att bygga om lite och förbereda inför bokrean som startar den 25 februari. Är på riktigt städ/organisera/strukturera-humör så får se vad jag hittar på i morgon!

MÅNGA KRAMAR

Inga kommentarer: