08 februari 2014

Nyheter på Önska


Olsson & Jensen är en av våra nya leverantörer på Önska! 
Här har jag skyltat lite i butiken, men vi väntar på fler saker som är på ingång. Spännande för mig som inte var med på mässan att se vad de andra köpt in! Är rena julafton varje gång det kommer en pall och jag får packa upp, prismärka, skylta och organisera. Älskar den kreativa sidan av att arbeta i butik!

Jag har satt köpförbud för mig själv resten av månaden, men suget att förändra och kreativiteten finns ändå där. Jag har målat och donat med mycket möbler och detaljer de senaste åren. Har målat allt i vitt och inte ångrat mig en sekund. Men sen jag sprayade lampfötterna svarta har jag klurat och tänkt på om den nya tallrikshyllan inte skulle få bli svart. Så idag gjorde jag slag i saken, men tyvärr räckte inte färgen, så i morgon blir det raka vägen till affären för att köpa mer och färdigställa. Resultatet blir så himla bra!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: