15 januari 2014

Tomt var det här


Igår kväll satt jag och tittade på granen och tänkte att jag aldrig kommer ha hjärta att kasta ut den, men när jag vaknade i morse tänkte jag att "va tusan, det är lika bra att få det gjort, INNAN den barrar". Tänkt och gjort några minuter senare. Klippte av grenarna och la i en påse, jättesmidigt! 
Nu känns det väldigt tomt utan...men läshörnan kom fram igen! 

Idag har jag och Julia gjort lite ärenden på stan och fikat hemma hos henne. Tiden går så fort när man har roligt, så det dröjde inte länge innan vi pratat bort fyra timmar och det blev dags för mig att gå hem till gossen! Så otroligt mysigt och välbehövligt att spendera lite tid ihop. Hinns med allt för sällan! 
Jag fick smaka en jättegod soppa som Julia gjort, så jag fick inspiration och gick hem och lagade en egen variant. Blev kanon-gott. Kul att testa något nytt! 

Har ni tips på någon nyttig men ändå god mat?
Kommentera gärna! Jag behöver inspiration! 

KRAM

Inga kommentarer: