27 januari 2014

Rottingstolar


Äntligen har mina stolar kommit! 
Jag hade ju inte bestämt vart jag skulle ställa dem, men de hamnade i köket. Gillar verkligen att ha lite rejälare stolar i köket och det funkar ju när vi bara är två. Blir vi fler kan vi sitta i vardagsrummet! 
Kökssoffan och de gamla köksstolarna fick flytta in i vardagsrummet, och kryss-stolarna som jag haft där har jag lagt ut till försäljning. Vi hade bara två stolar i köket innan, de andra fyra stod i hallen, sovrummet och klädkammaren. Känns så skönt att samla alla och få användning för dem! Jag vill spara till rottingstolar från Artwood, men tills vidare funkar dessa bra. Huvudsaken är ju att vi har någonstans att sitta! :)

Jag har även hunnit med att spraya två lampfötter till. Här stod de på tork i köket! 
Är verkligen toppen med sprayfärg. Jämnt och fint resultat och dessutom går det fort! 


Dessa stolar är alltså till salu. Har sex stycken och alla är i fint skick då de inte har använts till vardags. Kan finnas någon liten repa på benen men inget som jag lagt märke till. Höjd 95 cm. Bredd 43,5 cm. Djup 45 cm. Sitthöjd 44 cm. Sittdjup 43 cm. Säljs helst tillsammans för 3000 kr. Finns att hämta omgående. 

KRAM

2 kommentarer:

Vonka sa...

Så himla fint =)
Precis i min stil. Får jag fråga var du köpt Rottingstolarna? Jag vill ha liknande på Altanen i sommar.

Ha en fin dag.

Mvh Veronica.

Annas vita hus sa...

Tack så mycket! :)

Stolarna kommer från Martinsen, men det finns ju många liknande. Sök på nätet så hittar du massor!

Lycka till, härligt med en altan förresten!

Kram Anna