09 januari 2014

Att visa upp den nya hörnan


Tadaaa! 
Först kändes det ovant utan zink-hyllan som varit väldigt praktisk, men nu blir jag bara mer och mer nöjd varje gång jag kliver in i köket! S kommentar till det hela? "Ja det var ju bättre än den sketna hyllan vi hade innan"... 

Jag har inte fixat o donat något i skåpet utan ställde bara dit lite sålänge... Är lite rädd att allt ska åka ner om jag ställer tungt porslin i. Men det lär ju märkas! :) 

Skåpet köpte jag via loppisen av en gullig tjej som alltid är snäll och kör hem sakerna. Nu har vi en kökssoffa, golvlampa, ljuslyktor och så skåpet från henne. Roligt när man får möjlighet att köpa saker man tyckt är fina hos andra men som kanske är svåra att få tag på nu! :)

KRAM 

❤️

1 kommentar:

Anonym sa...

Blev ju jätte fint kul att kunna följa sina gamla saker och se hur fint det blir hos någon annan :)

Kram!!