11 september 2013

Korg och kontakt


Bjuder på inspiration som jag hittat på Instagram! 

I går var jag och mamma i Linköping och kikade i affärer. Vi köpte lite nytt till ett av deras tv-rum och letade efter krokar till badrummet. Biltema, Jula, Rusta och Coop bygg fick sig ett besök men sen köpte vi krokar på Ikea tillslut. Jag handlade bara lite nödvändigheter såsom nya täcken, rollers till kläderna, doftljus och grytlappar. Såklart provsatt och suktade jag efter Byholma-fåtöljen, men en dag... En dag ska de stå i vårt vardagsrum! När vi kommit hem var vi ute i skogen med Loke så han fick leka av sig! Jag litar inte på honom eftersom han är i trotsåldern och säkert inte lyssnar om han hittar något som är mer intressant, men det gick bra att släppa honom och han sprang efter och letade upp mig innan jag ens hunnit gå iväg och gömma mig! På kvällen blev det också en löprunda, fast då får han vara kopplad. Selen som jag köpte från Zooplus är verkligen kanon! Jag har den runt midjan och kan springa utan att hålla i kopplet, dessutom finns det fack där man kan ha nycklar och bajspåsar! Verkligen kanon! 

Idag har jag jobbat till 16. Sen har jag mest tagit det lugnt men nu ska jag träna lite kontaktövningar med gossen! 

KRAM





Inga kommentarer: