20 maj 2013

18 april - 18 maj

Det har snart gått fem månader sen jag köpte gymkort och fyra månader sen jag ändrade min kost.
Jag är så nöjd med mina resultat och det jag åstadkommit trots svackor i både träning och kost. 
Det viktiga är att jag har hittat en ny livsstil som är hållbar för framtiden och som känns rätt att leva.

Igår hade jag sällskap av Petra på gymmet och idag klev jag upp med tuppen för att åka till gymmet med Carro. Jag började med lite uppvärmning på cross-trainer där jag brände 100 kalorier, sen bytte jag till bandet. HÖR OCH HÄPNA! Jag sprang 10 minuter i sträck! 
Det trodde jag aldrig skulle hända, men jag kämpade på och hade kontroll över andningen hela tiden. 
Blir så stolt och glad över att jag kommit så långt! Från att hata att springa och ge upp efter inte ens en minut till att helt ärligt tycka om det och orka springa en längre tid.
Jag gick även 10 minuter med högsta lutningen och sen 15 min på lite lutning. 
Vi avslutade med några övningar för magen!

Jag ska jobba mycket nu i veckan men ska försöka komma iväg till gymmet innan jag börjar någon mer dag. Är så skönt att träna på morgonen. Dels har man det avklarat och så känner man sig pigg hela dagen!

Nu ska jag läsa lite och sen fixa käk och göra mig i ordning.

HA DET FINT

Inga kommentarer: