31 maj 2013

Ullared


Så, i måndags var det äntligen dags för mig, Julia och Carro att bege oss mot Ullared och Gekås. 
Som vi längtat! Vi åkte vid fem så vi var framme när de öppnade. Inga köer och inte alls mycket folk.
Vi gick i vanlig ordning till inredningen och kikade lite där först. Fina rottingskärmar för 39 kr, en kanna för 49 kr, två vita formar för 49 kr och två betongljusstakar för 49 kr styck bl.a.. fick följa med därifrån.
Sen tillbaka till ingången och så betade vi av avdelning för avdelning. 

Det fanns så otroligt mycket fina kläder!
Vet inte hur många varv vi sprang runt på klädavdelningen och hur mycket vi provade...
Jag är jättenöjd med alla mina köp! Behövde verkligen uppdatera min garderob med överdelar och jag handlar hellre på Gekås och betalar allt från 49-169 kr för något som på till exempel H&M skulle kosta dubbelt så mycket. Hittade även bas-linnen och två t-shirts till S.
Till Loke köpte jag även en hel del. 
Två selar, en filt, leksaker, godis, ben, tre olika borstar, regnskydd, reflexväst mm.

Första dagen gick vi från kl åtta till ungefär fyra. 
Sen åkte vi till campingen och checkade in i vår lilla stuga. 
Vi gjorde oss hemmastadda och testade alla fina kläder vi köpt. Dock kom vi på lite som vi ville byta, så istället för att sitta kvar i stugan åkte vi tillbaka och gick in en sväng till.
På kvällen grillade vi och hade det mysigt!
Nästa dag steg vi upp så vi var klara lagom tills åtta när de öppnade igen.
Vi gick igenom allt en gång till för att se om det kommit några nyheter och köpte saker vi missat.
Vid tolv-tiden gick vi genom kassorna en sista gång och åt lite snabbt innan vi styrde hemåt!

Det var sååå mysigt att umgås med tjejerna och jag är jättenöjd över allt jag köpt.
Ångrar ingenting och vet att vi kommer få användning för allt!
Fast hur mycket jag handlade för tänker jag inte berätta.....

KRAMAR


Inga kommentarer: