29 oktober 2012

Sista helgen i oktober


Den lilla hyllan i köket är en av mina favorit-saker här hemma, tätt följt av mina zinkhus och speciellt det senaste inköpet som står i köket!

Hej på er!

Hoppas ni haft en mysig helg för det har vi!
Vi åkte ner till Skåne för att fira Agnes som fyllde sex år i fredags.
I lördags var det kalas, men annars har vi mest myst med barnen och umgåtts.
Av oss fick Agnes Top Model-målarbok, pennor, xbox 360 och ett spel.
Barnen tyckte det var kul att spela och de lärde sig snabbt hur man skulle göra!
Vi var en stund hos S mamma och mormor igår innan vi åkte hem i skaplig tid.
Var skönt att hinna fixa lite hemma innan det var dags för sängen!

Nu är en ny vecka igång och det blir min tredje vecka på Önska!
Efter jobbet  i morgon ska jag försöka hinna med att göra om lite här hemma.
S vill ha en läs-hörna i lilla sovrummet, så jag får se vad jag kan hitta på!
Rummet är tyvärr ganska svår-möblerat, och det är mycket möbler redan nu. Men jag ska klura på det över natten! Visar er senare om jag får ihop det bra!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: