01 oktober 2012

Project runway



Burr vad kallt och ruggigt det varit idag!
Sitter med en varm filt och tända ljus men inget råder bot på mina kalla fötter.

Idag har jag varit några timmar med bästa Julia. Hon spenderade helgen i Rom med sin familj och det var kul att höra och se hur de haft det! Jag skulle vilja besöka Italien någon gång, men det får bli i framtiden!

I eftermiddag har jag varit uppe hos mamma och pappa och fixat med kort på datorn. Loke tycker alltid det är mysigt att komma upp dit. När vi kommit innanför dörren springer han runt i hela huset och letar efter mamma och pappa. Idag fick han ett ben som han låg och gnagde på under tiden vi höll på!

Ni missar väl inte premiären av svenska Project Runway som sänds nu på trean? 
Ska bli kul att se om det är lika bra som det riktiga från USA. 
Jag har följt de flesta säsongerna och ser alltid fram emot när det sänds ett nytt avsnitt i USA på torsdagar!
Nu ska jag vända uppmärksamheten mot tv:n och se om jag kan göra något åt mina frusna fötter!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: