05 oktober 2012

Lantlig Lycka

I hallen har mina fågelholkar från Lantlig Lycka tagit plats. Jag fick den ena i födelsedagspresent och den andra har jag betalt själv. Om ni söker på Lantlig Lycka på facebook kan ni hitta dem och mycket mer!
Just dessa kostade 500 kr och 300 kr. De ser ganska små ut på bilden men de är stora (75 och 55 cm höga) och rejäla!

Härligt att vakna upp till strålande sol och klarblå himmel i dag! Det är vi inte vana vid...
Jag har varit nere i tvättstugan och kört igång ett par maskiner tvätt och tänkte äta frukost och ta det lugnt en stund innan det är dags att gå ner igen! 

Det hände ett litet missöde här hemma igår. Loke kissade i en av våra fåtöljer!
När han var liten skedde det ju olyckor inne varje dag, men aldrig i någon möbel. 
Därför blev jag ju ganska förvånad när jag hittade en stor pöl i ena fåtöljen. Var bara att ta bort överdragen och på med tabort. Det mesta är borta av fläcken men de ska köras en omgång i tvättmaskinen med klorin också. Det var dem jag skulle tvättat idag men vi hade förstås inget klorin hemma...

Annars har vi inga större planer för dagen faktiskt.
Vad ska ni hitta på?

MÅNGA KRAMAR 

1 kommentar:

Natte sa...

Nej ingen i familjen är bra på matte :/ Tanken var ju florist men den utbildningen tog de bort i norrköping där jag tänkt läsa för att min syster bor där. Annars vet jag inte.. finns ju inte så mycket i Tranås. Sjuksköterska funderade ja på men det är ju matte b o no:b.. tror ja får nöja mig med ett jobb jag egentligen inte vill ha helt enkelt.. :(