11 september 2012

Nytt hus


Att jag gillar zinkhus från Walther og Co är det väl ingen som missat?
I somras kände jag mig nöjd med min samling, men så har jag sett detta hus lite här och var i fina hem, så jag ville minsann ha ett jag med. Efterlyste det på facebook och en tjej ville sälja sitt till mig!
Det är verkligen kanon med loppis-sidorna på facebook. Antingen kan man sälja saker man själv tröttnat på, eller så efterlyser man fina saker man vill ha men inte kan hitta i någon butik. Oftast är det någon som har det man söker!

Nu är ju dessa hus ganska så dyra, så det blir ju inte billigt bara för det är köpt via en loppis-sida, men ett par hundra billigare än i affär i alla fall. Jag tror aldrig att jag kommer tröttna på mina hus. De är så klassiska och passar verkligen in i den stilen jag vill ha hemma!


MÅNGA KRAMAR 


Inga kommentarer: