16 september 2012

Drömkök



Dessa två bilder hittade jag i min inspirations-mapp! Väldigt likt mitt dröm-kök med undantag för att jag troligen vill ha ett mörkare golv, kromad spisfläkt och inbyggd kyl och frys. Övriga detaljer är perfekta! På första bilden ser man även att de har panel halvvägs upp på väggen och sedan en rutig tapet. Precis som jag vill ha i mitt framtida kök, och nästan har idag också för den delen!

Känner ni igen bilderna får ni gärna hojta till vilken blogg de kommer ifrån! 
Vill gärna se mer av det hemmet!

Idag har vi varit på valpkurs och när vi kom hem lagade vi sen middag. Blev köttfärssås med chili-cream fraiche. Vardagsmat med en twist! 

Kursen gick i alla fall bra. Vi tränade inkallning och följsamhet. Loke vill som vanligt gärna springa och leka med de andra hundarna så det gjorde han ett par gånger. Vi kom även fram till att han tycker det är roligt när de andra hund-ägarna försöker mota bort honom (som de blivit tillsagda att göra), så då springer han ännu mer. Istället ska de försöka hålla fast honom så det blir obehagligt och när han söker efter oss ska vi ropa. Det fungerar mycket bättre! 

MÅNGA KRAMAR 

1 kommentar:

Emma sa...

Hej hej.

Det är mitt kök du har på bild, vad roligt att du gillar det. TACK <3
Instagram @hntzmn_design