12 augusti 2012

Väska



Kom på att jag inte visat er den fina Tine K-inspirerade väskan som jag köpte på Åhléns för ett tag sen!
Den är jättebra och rymmer allt jag släpar runt på. Väskor är inte något jag köper ofta, och den senaste som jag köpte förra året köpte jag på loppis för 20 kr, så att unna mig denna för 199 kr kändes inte så farligt!

Idag har vi varit hos Marcus och Petra och fikat. Jag lämnade en ram som jag målat och några ljuslyktor som  gör sig bättre hemma hos dem. Sen åkte vi hem och tittade på OS-finalen i handboll mellan Sverige och Frankrike som vi tyvärr förlorade, men ett silver är verkligen inte dåligt! 

Ikväll har vi varit hos mamma och pappa och ätit middag. Passade även på att ta hem lite saker som jag ska sälja, så hoppas att jag får in lite pengar. Har nämligen fyndat möbler på loppis, men det berättar jag mer om snart!

MÅNGA KRAMAR 


1 kommentar:

Johanna sa...

Skall bli kul att se dina möbler som du fyndat på loppis!

Kram Johanna