20 juli 2012

Deppigt

Idag känner jag mig riktigt deppig!

Det är snart augusti och vi har inte haft en enda dag som inbjudit till sol och bad. Alltså har jag inte badat ordentligt än i år och det är verkligen jättetråkigt. Jag älskar att bada och bland det bästa med sommaren är att åka och ta ett kvällsdopp i solnedgången... Hoppas på att det blir tillfälle längre fram!

Mamma och pappa har åkt upp till Eskilstuna för att fira min kusin Jenny som fyller 40 år. Jag älskar Eskilstuna och känner sorg i hjärtat för att vi inte följde med upp denna gången. I år har jag spenderat ovanligt mycket tid där uppe på grund av jobbet, något som jag är oerhört tacksam för att jag fick möjlighet till, men jag behöver ändå få komma upp dit och andas in luften och känna lugnet. 

På jobb-sökar-fronten har det inte hänt något nytt. Att söka jobb mitt i semestern är inte det lättaste och de företag jag skickat iväg ansökningar till har inte nappat. Jag skickade till Ticnet för det är ett företag jag verkligen kan tänka mig att jobba på, då jag inte enbart vill ha jobb som resande säljare, men de hade inget ledigt. Funderar på vad det finns för andra alternativ. Jag vill så mycket men man begränsas hela tiden av det ena eller andra...

Ja, så är det! Deppigt var det här! 

Nu blir det friidrott på fyran, ett glas juice och lite gos med Loke i soffan!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: