21 juni 2012

Ta igen umgänge

Inspirerande sommarbild från Lexington

Vilka härliga dagar vi fått njuta av i veckan!
Eftersom S jobbar kväll har jag och Loke spenderat mycket tid uppe hos mamma och pappa. Suttit ute i solen, busat, gått skogspromenader, fikat, gått lite till, ätit god mat, läst tidningar och helt enkelt njutit av dagarna. Även fast det är tråkigt och känns ekonomiskt att inte ha något jobb, är jag tacksam för den tiden jag får vara hemma och ägna min tid åt Loke. Känns även som jag kan ta igen umgänge med mina nära och kära som jag missade när jag arbetade. 

Snart ska jag gå till Julia och vi ska kika på One Tree Hill. Jag har sett alla säsonger tidigare men nu har vi båda börjat titta på första säsongen. Det är så mysigt att kunna umgås utan några krav på att man ska göra mer än bara vara. En sovande hund, katt och en vän bredvid en i soffan. Det är fint det!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: