15 juni 2012

Fredag


Idag var vi hos veterinären med Loke och han fick sin 12 veckors vaccination. Lilla killen fick mycket beröm både för hans utseende och psyke! När vi lyfte upp honom på bordet satte han sig lugnt ner och när det var dags för sprutan fick han godis samtidigt så han märkte ingenting! Nu dröjer det tills mars nästa år innan det är dags för nästa vaccination. Eventuellt ska vi även röntga hans höfter för att se så allt är som det ska, men det tar vi då!

På eftermiddagen följde jag med Petra och hennes föräldrar ut på årets första båttur till Torpön. Vårt smultronställe på sommaren! De åt middag och jag tog en fika! Alltid lika härligt att åka ut och njuta av sjön! Dock fick S stanna hemma med Loke för han är för liten för att följa med än så länge.

När jag kom hem gjorde jag tacos men den fick jag avnjuta själv för båda mina killar sov som stockar. Sen har jag tittat på fotbollen men som vanligt blir man bara besviken. Varför bryr man sig ens om att titta?
Klart de gör så gott de kan, men vi är inte så bra som vi vill att vi ska vara, det är bara att acceptera!
Nu blåser de av matchen och vi förlorar med 2-3 mot England!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: