12 maj 2012

Loke har flyttat hem ♥



Äntligen har han flyttat hem, vår lille Loke!
Vi hämtade honom igår kväll och han skötte sig jättebra på vägen hem.
Väl hemma anpassade han sig till sitt nya liv snabbt och har inte visat några tecken på att han saknar sin mamma eller syskonen. Följer varje steg vi tar och vill hela tiden vara nära och kela! 

I natt sov han mellan oss i sängen och det gick bra. Var mest jag som höll mig vaken för jag var orolig att han skulle trilla ner! Vid klockan fem gick jag upp och tog med Loke ut. Han är faktiskt jätteduktig när det gäller att kissa inne och ute för att vara så liten. Kissar han inne så gör han det på tidningar som vi lagt i hallen, men oftast uträttar han sina behöv när vi är ute. Nu ligger han och sover så det är dags att gå ut igen när han vaknat!

Han är väldigt lugn och mycket tryggare med oss än vad jag trodde att han skulle vara såhär i början. Att han hela tiden söker sig till oss och vill vara nära är guld värt. 
Han är så duktig vår lille kille! 

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: