09 april 2012

Vita hus





När jag och S "blir med hus" så skulle jag vilja att det var vitt. Tycker det ser väldigt rent och fräscht ut, dessutom ser huset nybyggt ut! Som de har byggt upp med olika nivåer och uteplatser på bild ett och tre är väldigt fint. Men än dröjer det väl några år innan den drömmen blir sann!

Påsken har vi spenderat nere i skåne hos S släkt. Vi åkte i torsdags eftermiddag och när vi kom fram bjöd svärmor på middag. På fredagen spelade jag bingo med S mormor men det blev ingen vinst den här gången! I lördags åkte vi till S syster för att fira Gusten som fyllt 4 år. Vi sov även över där och det var lika mysigt som alltid! I går åt vi middag hos S moster Caroline och hennes Arne. Vi träffade även kusin Hanna och hennes Ola. Det var mycket trevligt!
Tack alla för helgen!

En sista liten sak: 
Du som kommenterat inlägget "Sista veckan med SB12" som ville att jag skulle maila dig information, du glömde din adress! Kommentera gärna igen så hör jag av mig till dig!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: