19 februari 2012

Fyndat


Ibland har man tur! Jag har tidigare berättat om att det finns en loppis-sida på facebook för boende i vår lilla stad. För några dagar sedan var det en tjej som sålde två likadana kuddfodral som de ovan från Noga Utvalt. Jag hade turen att vara först, så jag ska hämta dem nästa vecka när jag fått min fösta lön! Nya kostar de 149 kr styck och jag betalar lika mycket för två, så det kallar jag ett fynd! 

Jag har även köpt ett zinkhus via loppis-sidan. 
Det tänkte jag hämta idag så visar det i nästa inlägg!

Hoppas ni haft en mysig helg!
Vi hade mamma och pappa här igår på middag för att fira S. De kom med ingredienserna, vi lagade maten tillsammans och jag stod för efterrätten. Vi tittade även på Melodifestivalen och min favorit Molly gick direkt till final! En mysig kväll!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: