23 januari 2012

Favoriter bland favoriterna

Idag har jag uppdaterat listan med mina favoritbloggar till höger. Vissa läser jag mer än andra, vissa har jag sparat för att det var något enstaka inlägg som inspirerade mig, vissa för att de skriver intressanta saker och vissa för att de helt enkelt är fina människor med fina bloggar. För att ni ska få lite koll kommer här en kort presentation av mina favoriter (bland favoriterna så att säga).

Anskus kammare: Mysig blogg och butik i lantlig stil. Basen i hemmet är vit, med lantlig stilren inredning.
Att vara någons fru: År 2011 nya stjärnskott. Underbart humoristisk blogg som drivs av en ambitiös nybliven mamma med stort fotointresse!
Marits vita skrin: En blogg som blandar inredning, mode och personliga tankar. Marit tycker mycket om vitt i kombination med jeans och det präglar hennes hem.
In my house: Blogg och butik med industriell inredning och mycket glada färger!
Julias vita drömmar: Blogg och butik med lantlig inredning. Julia bor i ett jättesött hus och har två bedårande barn plus en liten i magen!
Villa Tretton: En blogg som jag ganska nyligen hittat till men jag fastnade direkt. Rena fräscha ytor med väldigt fina inredningsdetaljer!
Ljuvligt - hem och inredning: Mycket trevlig blogg och bloggerska! Blandar vardagliga ting med vacker inredning och god mat.
Tusen idéer och en fröken: Blogg med mycket pyssel och humoristiska inlägg.
Ett hus i vitt: Väldigt fin lantlig inredningsblogg. Är tillsammans med Julias vita drömmar min absoluta favoritblogg inom lantlig inredning. Rena ytor och fina detaljer!

MÅNGA KRAMAR 

1 kommentar:

Nina sa...

Nu fick jag massor av inspiration. Tack :=)

Nina

http://countrylifebyn.blogspot.se/