15 januari 2012

Beige matta


Jag har verkligen snöat in mig på beige. Är det inte alltid så att man suktar efter något när man inte har möjlighet att köpa det? Så är det i alla fall för mig, men å andra sidan har jag som fattig student aldrig haft mycket pengar tills övers. Hade jag haft det hade jag gärna köpt en beige plastmatta till hallen, antingen en med stjärnor eller en randig. Nu har vi en vit matta, men eftersom det är i korridoren vi går som mest blir det också den som samlar mest smuts och damm. Skulle vara smidigt med en plastmatta som man bara kan skaka av!

Här är i alla fall några exempel på mattor jag skulle kunna tänka mig! Och ett kuddfodral, för det kan man väl aldrig få för många?

Den här helgen har vi tagit det jättelugnt. Hade mamma och pappa på fika igår, annars har det inte hänt mycket. I morgon jobbar S kväll så då tänkte jag först gå en långpromenad med Petra och sen umgås med Julia på kvällen. Får passa på att umgås innan jag också börjar jobba!

KRAM KRAM 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Var finns de mattorna att köpa?