29 december 2011

Två tips


Idag damp HM-katalogen ner i brevlådan och de har fått in mycket fina nyheter till våren!
Vad sägs om denna linnepläd för 499 kr? 
Jag säger att den är fin för de som har den lantliga stilen, men för dyr för min plånbok!
Något jag dock skulle vilja investera i är en riktig ull-pläd. Gav en gräddvit till mamma i julklapp, men kan inte bestämma mig för om jag helst vill ha en vit eller ljusgrå. Det får tiden utvisa!

Idag blev det en långpromenad i blåsten och regnet tillsammans med bästa Julia. Sen fick jag ett trevligt telefonsamtal om en intervju som jag ska på nästa vecka. Vet inte mycket om det men håller tummarna för att det kan leda till något!

Nu har min kärlek lagt sig och jag sitter själv i skenet av adventsljusstaken. Äntligen efter fyra veckors eldande har de börjat få vacker form. Tycker blockljus är som allra vackrast när man har eldat med dem länge så att kanterna böjer sig. Ni förstår nog hur jag menar! På tal om adventsljusstake så köpte jag ljusstaken ovan på Hemtex rea för 49 kr (ord. 149 kr). Hållarna till ljusen kan skruvas bort så blockljus får plats istället.
Den får komma fram nästa år!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: