14 november 2011

Julhandlat


Kikade in på Inne som är återförsäljare åt Lexington här i stan. Hade jag en fast inkomst skulle jag säkerligen handla små detaljer därifrån. Nu nöjer jag mig med liknande budget-alternativ, men drömma kan man ju alltid!








Helgen blev underbar med tid för vänner och familj! Men nu är det en ny vecka och dags att ta nya tag.
Känner mig trött och seg men det hör väl till årstiden! Hoppas allt är bra med er där ute!

Idag hann jag med en snabb sväng på stan med Julia och vi hittade mycket julfint. På Fyndlagret och Jysk hittade vi vita glöggmuggar med hjärtan för 10 kr/st, grytlappar 5 kr/st, grythandske 15 kr och stora klockor! Klockorna var så fina så det slutade med att vi köpte två var! En får nog hamna i köket och den andra i vardagsrummet! För er som gillar New England/New Port stil kan jag verkligen rekommendera att kika in på Jysk. Klockorna är 60 cm i diameter och finns i fyra olika utföranden. Priset? Ynka 89 kr!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: