21 november 2011

Jul på Liseberg

Bilder: Anna Erixon
I helgen var vi i Göteborg, bodde på hotell, shoppade och gick på Lisebergs julmarknad. Vill man komma i julstämning är det dit man ska bege sig! Vi strosade runt bland alla små bodar och njöt av de vackra ljusen. Tyvärr småregnade det hela tiden så det var svårt att få till bra kort, men några bra blev det! Det är verkligen vackert med alla miljoner lampor som är tända. Det är nästan så vackert att det är svårt att ta till sig!
Ett stort plus får de dessutom för att de strött ut någon form av låtsassnö som täckte alla träd och buskar!

Meningen var att vi skulle gått ut och ätit och unnat oss en fin middag, men efter vi gått på Liseberg blev S sjuk med huvudvärk och feber. Så det blev istället en kväll på hotellrummet då han sov och jag låg och tittade på tv. Det blev ju inte som planerat men jag fick i alla fall lite efterlängtad vila!

Hoppas att ni haft en bra helg!

MÅNGA KRAMAR 

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Åh va fint! Vi pratade om att åka dit förra året och nu blir man ju inte mindre sugen! Jätte vackra bilder!

Nathalie sa...

Ja jag tror det med, det vänder ju bara man fixar nått som är smaskigt :)

Oh herre! Jobbar du 7-19!? Vad gör ni så länge? Jag har inte riktigt förstått vad Lakrits gör, är det inte en reklambyrå?

Julpynt är ju så mysiiigt! Skulle önska att jag hade lite mer pengar bara så det gick och shoppa loss bland allt fint! Japp vi flyttade hit förra julen så då vart det ju lite mindre fint.

Jag vet inte om man ska klippa av dem, man kan nog bara klippa bort det som är gult? Hoppas att jag inte ljuger nu haha! :)

Kram!