07 oktober 2011

Vintage


Nu tycker jag det är dags att tipsa er om en av mina favoritbloggar nämligen Vintage. Johanna som driver bloggen arbetar som inredningsstylist och är otroligt duktig. Hade inte tackat nej till hennes hem! Kolla bara hallen ovan! Vita väggar och vitt golv som bas, kombinerat med roliga personliga detaljer! Kanske ska försöka mig på något liknande med ett skåp i framtiden... eller måla det med svart tavelfärg så man kan ändra texten efter humör!

Idag har jag haft möte med Malin på Lakrits Reklambyrå angående LIA, så om två veckor kommer jag spendera mina dagar där. Det känns mycket lovande och jag ser fram emot att lära mig mer om branschen!

Ibland förundras jag över hur många ni är som kikar in här fast uppdateringen inte är den bästa! Jag har inte varit så aktiv de senaste dagarna men ändå var ni jättemånga som kikade in igår. Hur kan det komma sig?

MÅNGA KRAMAR 

1 kommentar:

johanna sa...

Hej going!!!
ÅÅÅ vad go du är , tack för fina ord de värmer!!!
KRAM