28 september 2011

Ett grönt skåp


Ett grönt loppisskåp har flyttat in i vardagsrummet. Min första tanke var såklart att måla det vitt, men behåller det nog som det är. Det ger lite värme till rummet! Köpte det och en vit byrå för 250 kr, två riktiga fynd!

Vad tycker ni, vitt eller grönt?

Idag har jag och mamma varit i Jönköping och strosat i affärer. Mamma hittade det hon sökte men jag som ville ha nya krukor får leta vidare... När vi kom tillbaka till stan åkte vi till Fyndlagret och tur var det för hem kom jag med lampskärmar och stora ljuslyktor i fattigmanssilver. Nu vill jag bara ha nya krukor så är jag nöjd med vardagsrummet!

KRAMAR

5 kommentarer:

Johanna sa...

Jättecharmigt skåp!!! Gillar färgen skarpt!

Kram Johanna

Zena sa...

Hej gumman! nu har jag sett skåpet och tycker det ser väldigt fint ut! jag har annars lite svårt för grönt men den färgen var verkligen fin!! jag tycker du ska ha den som den är!

ÅHHH så mysigt det ser ut i lägenheten! ser verkligen fram emot ett besök :) Och att Annas Vita hus har blivit Annas vita lägenhet var klockrent!

Kramar på dig!!!

Nathalie sa...

men ni har det ju så förjodat fint!! Men du är ju duktig på det, går ju inte att säga någonting annat!! :) Ja det är så skönt när det är gjort! Kram!

Annas vita hus sa...

Zena:

Tack så mycket vännen! :) Grönt är inte min favorit heller, men den här färgen är ju så dov så den smälter in ganska så bra! Den får vara så sålänge så får vi se! Bygger jag ett skåp av fönstren så har jag ju inte plats till skåpet... Men flyttar vi till hus någon gång kan jag mycket väl tänka mig att måla det typ åskgrått eller svart som kontrast mot allt vita! :)

Herregud vad jag babblar! :)

Roligt att du gillar mina små pysseltavlor! Har något på g som gäller dem... men den som väntar på något gott!

KRAMAR

Nathalie sa...

http://www.ofeliashus.com/product.html/tralada---nostalgie-3?category_id=18

Var det inte du som letade efter trälådor? Dessa var kanske inte riktigt som dom på bilden om jag minns men tänkte att du kanske endå ville kika på dem!!