28 juni 2011

Annika

Jisses vilken värme vi fått helt plötsligt! Tur att det är svalare inne på mitt rum och i verkstaden där jag tillbringat många timmar de senaste dagarna. Har packat i stort sett allt inför flytten och målat det sista!

Tidigare har jag skrivit om serien Smådal från IKEA som vi tänkt köpa, men när annonsbladet från Jysk kom förra veckan fanns vitrinskåpet "Annika" för 1500 kr, så vi slog till på det istället eftersom S gärna ville ha glashyllor. Nu ligger det och väntar på att monteras!

Nu ska jag ta vara på de sista dagarna hemma och ladda inför flytten! På torsdag kväll får vi förhoppningsvis nyckeln och då är det bara att sätta igång! Allt ska uppför tre våningar, utan hiss! Men det kunde ju varit värre!

MÅNGA KRAMAR

1 kommentar:

Jocke sa...

Annika-serien har riktigt fina möbler, tycker jag. Själv har jag både matbordet, stolarna och skänken i den serien. Är mycket nöjd med det! Lycka till med flytten! /Jeanette