23 maj 2011

Pilasterhylla

Bild: Sköna Hem

Ett av mina målningsprojekt är äntligen färdigt! En pilasterhylla i björk har blivit vit och jag är jättenöjd. Dock har jag inte bestämt mig för placeringen i lägenheten, men det är en sån sak som måste kännas in när vi väl är på plats. Antingen i vardagsrummet i läshörnan eller i det lilla sovrummet. Återstår att se!

Nu börjar det närma sig! I morgon klockan fem bär det av mot Ullared. Som vi har längtat! Det är alltid samma skräck-blandade-förtjusning för vad man ska hitta för fynd. Jag har en lång lista så jag har en hel del att kika efter! Första dagen tänkte vi ägna åt det roligaste - inredning och kläder. Det lite mindre roliga, som all kosmetika och bra att ha-produkter ska inhandlas andra dagen! På kvällen ska vi mysa och grilla vid stugan. Allt kommer bli underbart!

MÅNGA KRAMAR

Inga kommentarer: