03 maj 2011

När man hittar så finns det inte


Imorgon ska vi till lägenheten och mäta om vi får plats med de möbler vi tänkt. Blir spännande att se den igen och kunna föreställa sig våra möbler på plats! Något som jag inte tänkt på innan är att hatthyllan och skostället troligtvis inte får sitta kvar, så vi måste hitta ett nytt. Efter lite letande hittade jag serien Leksvik från IKEA, men hatthyllan och skostället finns inte kvar i sortimentet! Så nu har jag inlett min jakt på begagnade...

Hade förstås tänkt måla möblerna vita då det är ganska mörkt i hallen. När jag sökte på google hittade jag andra som målat om samma serie i vitt! Visst blev det fint? Extra fint med teddy-tyget på nedersta bilden!

MÅNGA KRAMAR 

1 kommentar:

Lantligt i smultronbacken sa...

Det är verkligen fint med vitt i hallen. Oftast så är det lite mörkare i just det rummet och då blir det så mycket bättre med vitt där. Fårtyget på var inte alls dumt

Kram Teres