22 april 2011

Lite pysseltips från andra bloggerskor


Det blir mycket prat om nya lägenheten, jag vet, men samtidigt är ju det här en inredningsblogg och nu framöver kommer det att märkas mer än tidigare. Jag har tidigare skrivit listor med pyssel som jag ska göra och nu kan jag genomföra dem! Exempel på pyssel som jag fått inspiration av andra bloggerskor till är:

♥ Stor tavla med griffeltavelfärg - Vita hus med vita knutar och Annas Scrapbooking
♥ Vita tavlor med virkade dukar på - Tusen idéer och en fröken
♥ Tavla med kökshanddukar från H&M - Tusen idéer och en fröken

Över påsken har jag och mina föräldrar åkt till släkten i Eskilstuna och min S har åkt hem till sin släkt. Igår firade jag och älsklingen 5 år, så de första dagarna på vårt sjätte år inleds åtskilda, men vi måste få sakna varandra ibland också, så vi inte blir bortskämda med att ses varje dag!

MÅNGA KRAMAR

Inga kommentarer: