03 februari 2011

Mitt älskade porslin


Jag älskar Mateus-porslin och har samlat på mig två stora fat, en stor ostronskål och några djupa tallrikar. Det här fatet fick komma fram när jag flyttade om lite på mitt rum i helgen. Ler lite extra varje gång jag tänder ljuset för det lyser så fint om spetskanten! Ljuslyktorna kommer från Lisbeth Dahl och stenarna från Åhléns.

Det ska verkligen bli skönt med helg i morgon! Jag och min älskade syster ska äta ute i morgon kväll och på lördag ska jag, S och min närmaste vän Julia ha mys och titta på Melodifestivalen! Sen ser jag fram emot tisdag nästa vecka för då ska vi titta på två jättefina bostadsrätter som känns väldigt lovande!
Berättar mer sen!

MÅNGA KRAMAR

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin sida Anna, tappar hakan varje gång jag ser den! :) Är det sant? ska ni skaffa bostadsrätt? hur gick det då?? Kram, Zena

Annas vita hus sa...

Hihi tack så mycket! :) Ja, vi satsar på det istället för hyresrätt! Var precis och kollade på två jättefina och vi har bestämt oss för att satsa på en av dem... så vi får se hur det går! Jag håler verkligen tummarna! :)

Kram kram