17 januari 2011

Stolt över min kärlek

I fredags tog min kärlek examen från den YH-utbildning som han gått i Motala i 1,5 år och det firade vi genom att ha myskväll med pizza och med en middag för bekanta i lördags. S fick en vacker bukett med tulpaner som kom med bud och jag gan honom arrangemanget på nedersta bilden. Det finns en affär i Tranås som heter Moster Malla som säljer både växter och inredningsdetaljer såsom zinkhus och Mateus-porslin. Där har de även de fina vita krukorna som jag tycker mycket om, så istället för att köpa ett litet arrangemang i en blomsteraffär och sedan inte få någon användning för krukan, köpte jag en kruka och en ♥-formad murgröna och gjorde mitt eget kärleksarrangemang. Ska verkligen försöka hålla den vid liv så vi kan njuta av den i många år!

Nu ska jag ge mig på att måla något som kommer att ta sin lilla tid!
Vad det är får ni se vid ett senare tillfälle!

MÅNGA KRAMAR

2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Stort GRATTIS till examen

Kram Teres

Nathalie sa...

Tack! :) Oh vilket fint arrangemang du gjort!! Och grattis grattis till Jalle! :D Kram