01 november 2010

Mina senaste fynd...

Något som jag tycker är mysigt med hösten är att man kan tända massa ljus och burra till sitt hem med mysiga kuddar, filtar och plädar. Bilderna ovan tog jag lite snabbt häromdagen. Ber om ursäkt för den dåliga kvalitén som blev när jag satte ihop dem i Paint... Vår stationära dator är inlämnad så får sitta med Jalles bärbara som saknar mina fix och trix-program! Lampfoten har jag fyndat på loppis och sprayat med zinkfärg. Lampskärmen köpte jag i Ullared, likaså små och stora zinkhus som syns i fönstret och framför spegeln. Har varit på jakt efter sådana ett bra tag och hittade dem till ett riktigt fyndpris. Gissa om jag blev nöjd med mina köp? Det är sällan som jag bäddar min säng ordentligt och lösningen är ett gäng kuddar och plädar som någorlunda täcker påslakanet. Plädarna fick jag av svärmor senast vi var på besök och de är jättesköna att ligga på. Värmer gott!

 MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: